مزایای همکاری در فروش برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

مزایای همکاری در فروش برای صاحب کسب و کارهای اینترنتی

مزیت‌های سیستم همکاری در فروش برای صاحب کسب و کار

استفاده از یک شخص سوم یا بازاریاب، برای صاحب کسب و کار نیز خالی از لطف نیست؛ وگرنه دلش برای من و شما که نسوخته است! مزایای استفاده از سیستم همکاری در فروش یا افیلیت برای صاحبان کسب و کار را در ادامه گفته‌ایم:

1- سئوی یک سایت فروشگاهی تخصصی، ساده‌تر از فروشگاه عمومی است 

کار کردن روی سئوی یک فروشگاه عمومی با تنوع زیاد محصولات و خدمات، نیاز به هزینه، زمان و انرژی زیادی دارد؛ اما در مقابل، اگر تمرکزتان روی یک محصول خاص باشد، نتیجۀ بهتری می‌گیرید و خیلی سریع‌تر جزو چند نتیجه بالای گوگل قرار خواهید گرفت. فقط کافی است، هر یک از همکاران‌ و واسطه‌ها در یک حوزۀ خاص محتوای باکیفیت و خوب تولید کند و به قولی متخصص و مرجع شود. 

مثلاً دیجی کالا با آن تنوع محصولاتی که دارد، به هزینه و زمان زیادی برای سئوی همۀ محصولاتش نیاز دارد؛ به این ترتیب، با تقسیم کار و صرف هزینۀ و زمان کار توانسته در عمدۀ محصولاتش رتبۀ اول تا سوم را بگیرد. 

2- شرکت‌های وابسته، اعتبار شما را بالا می‌برند 

شما به‌عنوان، سایت یا فروشگاهی که تازه کارش را شروع کرده است، هیچ اعتباری ندارید. همکاری با شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، خیلی سریع‌تر، شناخته خواهید شد و اعتبار و برند شما را تقویت می‌کند. مشتریان با فهمیدن ارتباط شما با فلان فروشگاه بزرگ، با اعتماد کامل از شما خرید می‌کنند. کسب این اعتبار و شناخته شدن در آینده، شما را جلو می‌اندازد. 

3- استفاده از سیستم همکاری در فروش، برایتان به‌صرفه است

واسطه‌های شما، فقط در صورتی که منجر به فروش محصول شما شوند، درصد یا پورسانت دریافت می‌کنند؛ بنابراین هیچ هزینۀ اضافی برایتان ندارد. به‌علاوه اینکه، سئو، بازاریابی و تبلیغات همۀ محصولات‌، برایتان هزینۀ و زمان زیادی نیاز دارد که از صرف این هزینه نیز فارغ هستید. 

به‌این‌ترتیب خودتان فقط روی تعداد مشخصی از محصولات، هزینه و زمان صرف می‌کنید ولی روی در مجموع روی همۀ محصولاتتان، بهترین نتیجه را می‌گیرید.

4- ترافیک ورودی سایت یا پیج شما بیشتر می‌شود

هر کدام از سایت‌ها یا صفحاتی که محصول یا خدمات شما را ارائه می‌دهند، کاربر را با یک لینک به سایت یا پیج شما هدایت می‌کند. به این ترتیب، هر چه تعداد سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند، بیشتر باشد، شانس بیشتری برای گرفتن ترافیک و ورودی دارید. به همان اندازه شانس تبدیل به مشتری برایتان افزایش می‌یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 14 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست